Om een retour aan te vragen vul je het retourformulier onderaan deze pagina in

Heb je een verkeerd product besteld of voldoet een product niet helemaal aan je verwachtingen, dan mag je het product altijd binnen 14 dagen aanmelden om te retourneren. In de meeste gevallen krijg je dan je geld binnen enkele dagen terug. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen, is het belangrijk dat het product én de verpakking beiden in nieuwstaat verkeren. Een product testen om te kijken of het product compatible is of het product bekijken mag bij ons altijd. Zorg er wel voor dat je dit binnen 14 dagen doet.

In principe heb je op alle producten sowieso 2 jaar garantie. Soms doet een leverancier hier nog een schepje bovenop en heb je op specifieke producten 3 jaar of langer garantie. Mocht een product buiten de garantietermijn kapot gaan dan kunnen wij deze meestal niet vervangen of repareren.

Meestal moet je naast het product ook alle eventuele toebehoren terugsturen die bij de aanschaf bijgeleverd waren. Denk bijvoorbeeld aan batterijen, afdekplaatjes en verpakkingen. We sturen geen vervangende producten als we niet het origineel hebben gekregen. Als je dus maar de helft terugstuurt, kunnen we (wanneer nodig) ook maar de helft vervangen. Heb je niet alle toebehoren meer of twijfel je over wat je allemaal terug moet sturen? Neem dan van te voren even contact met ons op.

Bij Dé Domotica Discounter heb je op alle producten minimaal 2 jaar garantie. Sommige merken die we verkopen bieden zelfs 3 jaar of langer garantie.

Bij een product dat binnen twee jaar defect gaat, kun je aanspraak maken op de garantie. Voorwaarde is wel dat het product onder normale – ervoor bedoelde – omstandigheden gebruikt is. Als een product niet geschikt is voor buitengebruik bijvoorbeeld en door regen kapot is gegaan, kun je geen aanspraak maken op de garantie. Ook valt een defect als gevolg van kortsluiting niet onder de garantie. Lees de garantievoorwaarden van je product goed.

Dat hangt af van de klacht. Soms wel en soms niet. Retourneer je iets binnen 14 dagen, omdat je iets verkeerd besteld hebt of het product niet aan de verwachtingen voldoet, dan zijn de retourkosten voor de klant. Mocht een product binnen 30 dagen na levering kapotgaan, buiten de schuld van de koper om, dan vergoeden wij de retourkosten. Het defecte product wordt in dit geval wel altijd nog even getest op werkelijke defecten door ons. Mochten wij geen defect constateren dan zijn de verzendkosten alsnog voor de klant. We nemen dan altijd even contact met je op.

Meer informatie

Staat je vraag er niet tussen ? Kijk dan eens bij onderstaande categorieën

SHOP NU

meer info?

BESTELLEN & LEVEREN

meer info?

FAQ

bekijk hier

CONTACT

24/7 bereikbaar

Retourformulier

Hoe werkt het retourneren?
1. Lees onderstaande informatie goed door en vul het digitale retourformulier in.
2. Verpak de artikelen (onbeschadigd en ongedragen) in de originele verpakking (zak of doos).
3. Zorg dat je eigen gegevens / bestelnummer te vinden zijn in de doos.
4. Noteer het retouradres op de buitenkant van het pakket.
5. Retourneer het pakket binnen 14 dagen via een verzendpunt (PostNL / DHL / DPD).

    Reden van retournering:*

    *Verplicht veld